Goed uitgewerkt verhaal!

Sanne 01 april 2021
Adam Lattimer verdween 10 jaar geleden zonder iets te zeggen. Nu staat hij plotseling weer voor de deur. Vader Frazer organiseert een reünie op een luxe jacht en nodigt al zijn kinderen uit: Adam, James, Ellen, Kate, Ryan en Clio. Frazer zal dit schip echter niet levend meer verlaten. Rob Downes moet deze zaak oplossen, maar alle zes kinderen blijken een goed motief te hebben voor de moord...

Het verhaal is opgedeeld in drie delen, die weer zijn opgedeeld in korte hoofdstukken. Ieder hoofdstuk wordt verteld vanuit één van de kinderen of vanuit de rechercheur die het onderzoek leidt.
Het taalgebruik is prettig en vlot. De familie Lattimer is zeer goed uitgewerkt, iedereen heeft zijn eigen karakter en functie binnen het gezin. Gedurende het verhaal wordt de geschiedenis van de kinderen steeds duidelijker en begin je als lezer te begrijpen dat ze allemaal een motief hebben voor de moord. Vader Frazer blijkt niet altijd even vriendelijk te zijn.
De verhaallijn wordt rustig opgebouwd en is goed uitgewerkt.

Tot het eind had ik echt geen idee wie de moordenaar zou zijn!

Meer recensies van Sanne