Meerwaarde als luisterboek

Ik ben fan van Anna Woltz. Ik houd van haar rake zinnen die veel zeggen. Ik heb elk boek van haar gelezen, dus deze ook. Net als Alaska heeft dit boek twee perspectieven. In het ene hoofdstuk lees je de kant van Elena, de hoofdpersoon, in het andere hoofdstuk gaat het verhaal verder vanuit het hoofd van Atlas, haar neef.
In het luisterboek worden hiervoor twee lezers gebruikt: Lykele Muus (Atlas) en Charlene Sancho (Elena). Hierdoor krijgt het verhaal nog meer karakter en spanning. De stemmen passen erg goed bij Elena en Atlas.
Ook de dramatische onweersbui waarin Elena haar enkel verzwikt is te horen. Ik kan het luisterboek iedereen aanraden. Ook als je het boek al gelezen hebt...

Meer recensies van Schoolbieb-Op-Orde