It's getting worse.....

Nadat ik deel 1 had gelezen, wilde ik eigenlijk meteen door met deel 2. Gelukkig stond deze vrij snel klaar in de bibliotheek. De openingsscene vloog er meteen weer vol in en ik zat wederom vast geplakt aan het boek. Net als deel 1 is het verhaal vlot geschreven en bouwt de spanning zich op. Sommige scenes gaven me echt een beetje kippenvel hoe dat nou kon.... Het enige jammere vind ik dat de vervolg opleiding en de middelbare school in hetzelfde gebouw zijn, waardoor de setting hetzelfde blijft. Maargoed wellicht heeft dat een reden.... Aan het einde van het boek kreeg ik weer handvaten of misleidingen, dat weet ik nog niet om te gaan brainstormen wie er toch achter Truth or Dance zit? Deel 3 ligt klaar om gelezen te worden!

Meer recensies van Sharons Boekenwereld