Mysterieus en spannend

Sharons Boekenwereld 12 november 2020
Het mysterieuze rondom de Academie komt langzaam maar fijn langzaam op gang. Je leert de hoofdpersonages kennen en je voelt meteen al een bepaalde lichte spanning van er klopt hier iets niet, maar wat het is, daar kun je je vinger niet op leggen. De verhaallijn wisselt zich af tussen Em, Isabella en een onbekende personage. Altijd als zijn/haar verhaal verder ging was ik heel nieuwsgierig en op zoek naar hints om er maar achter te komen wie het zou zijn, wat gaat hij/zij doen. Elke keer komt er een puzzelstukje bij en het verhaal eindigt in een spannende ontknoping. Tot het einde kun je niet geheel voorspellen hoe het gaat aflopen.

De kern van het verhaal hoe ik het eruit heb gehaald, vind ik wel doeltreffend, want het speelt eigenlijk vandaag de dag nog steeds alleen is het wat meer verborgen. Ik kan het niet verder toelichten, want dan zou ik teveel weggeven.

Ik heb genoten van het verhaal en baalde dan ook een tikje toen ik het boek zo snel al uit had hihi.

Meer recensies van Sharons Boekenwereld