Prachtig boek!

Wauw! Wat een heerlijk boek!

Het was een poosje geleden dat ik vast geplakt zat aan een boek, maar het is Rachel van Charante gelukt. Gisteravond kon ik niet stoppen met lezen en zelfs toen mijn man het licht al uit deed met de hint ‘we moeten nu echt gaan slapen’ heb ik toch nog een stukje gelezen tot het spannendste geweest was, want ik bleef er maar over nadenken hoe het toch verder zou gaan.

Het boek heeft een fijne schrijfstijl waarbij je elke keer met plottwisten wil blijven lezen. Het voelt heel echt aan, alsof dit echt is gebeurd terwijl het een fictief verhaal is. De personages waren goed uitgewerkt waardoor ik het verhaal echt voor me zag. Het gaf het verhaal diepgang en bij bepaalde scenario’s liepen de rillingen over mijn rug.

Al met al een heel goed boek en wie van boeken houdt die zich afspelen in de WOII: aanrader!

Meer recensies van Sharons Boekenwereld