Een ultiem feelgood boek <3

Sharons Boekenwereld 15 augustus 2020
Ik mocht het boek lezen namens de Hebban lees club. Wat mij direct aansprak was de zomerse cover met de vrolijke kleuren. Toen ik de achterkant las, was ik meteen benieuwd naar het verhaal, want ik kan erg genieten van feelgood boeken. Toen ik begon met lezen werd ik al direct in het verhaal gezogen door de proloog. Dat was een lekkere binnenkomer en maakte me nieuwsgierig naar de rest van het verhaal. Het is een mooi opgebouwd verhaal met voldoende diepgang waardoor het niet voorspelbaar is. Dat vond ik erg prettig tijdens het lezen. Wat ik ook erg leuk vond, was dat het zich in Nederland afspeelde en de verschillen tussen platteland en de stad goed zichtbaar waren. Ik ben een beetje verliefd geworden op Wes hoe lief hij dingen aanpakt en ik heb erg vaak moeten lachen om Doortje. Al met al heb ik erg genoten van het boek en zou ik het zeker aanraden!

Meer recensies van Sharons Boekenwereld