Britt

In dit deel komt het verhaal van Britt meer naar voren. Ze wil haar droom realiseren met de winkel in de tuin. In het verhaal komt goed haar worsteling naar voren met het stadse leven en de overgang vanuit de commune. Wanneer een oude bekende dan ineens voor haar neus staat, gooit dit alles over hoop en gaat ze twijfelen over alles.

In dit deel zijn alle drie de zussen meer gelijkwaardig in het verhaal aanwezig. Maud maakt een langzame transformatie door en ook bij Yara lopen de gemoederen hoog op.

Wederom heel fijn geschreven en het verhaal heeft mooie diepgang. Het verhaal had verrassende wendingen en was niet voorspelbaar, wat soms een valkuil bij feelgood romans kan zijn. Hierdoor bleef ik nieuwsgierig verder lezen en ben ik heel benieuwd hoe alles zich gaat ontwikkelen in deel 3.

Meer recensies van Sharons Boekenwereld