Cozy feelings

Dit boek was precies wat ik bij feelgood boeken zoek. Het gaf me een warm cozy gevoel en ik genoot van het verhaal. Het verhaal speelde zich af in Utrecht en voor de verandering vond ik dat ook wel een keer leuk om te lezen, omdat vaak verhalen zich in het buitenland afspelen. Ik moest even wennen dat de geliefde van Alice Daan heette aangezien mijn man ook Daan heet, maar toen zijn omschrijving kwam, kwam hij er in mijn hoofd heel anders uit te zien en kon ik het los van elkaar zien hihi. De verschillende verhaallijnen maakte dat het verhaal meer diepgang kreeg en ik zag bepaalde wendingen niet aankomen waardoor het ook niet voorspelbaar was. Al met al een fijn boek om lekker op de bank in de herfst onder een dekentje te lezen :)

Meer recensies van Sharons Boekenwereld