She did it again!

Sharons Boekenwereld 12 november 2020
Toen ik het boek binnen kreeg, viel me meteen op dat er zwarte bladzijdes in het verhaal zaten. Bij Chinouk zegt dat al genoeg, daar zitten de spannend stukjes…. Het liefst wilde ik meteen gaan lezen, maar ik ben een beetje een held op sokken dus ik lees haar boeken liever overdag aangezien ik na de Truth or Dance triologie in de avond toch wat ongemakkelijk op de bank zat hihi.
Het boek leest heel vlot weg. Dat vind ik soms bijna jammer dat ik haar boeken altijd in 1 dag uit lees, maar dat zegt ook iets over de spanningsboog van het verhaal. Je wil voortdurend verder lezen om erachter te komen wie degene is die voor de onrust zorgt. Je stopt pas als met je een zucht het boek dicht kunt slaan. Tot bladzijde 178 wist ik niet wie de onruststoker was en dat maakt het boek zo sterk. Je wil maar doorlezen en doorlezen. En het is niet zo dat het na bladzijde 178 niet meer spannend is, want er zit nog een verrassende wending aan het verhaal die ik niet had zien aankomen. Al met al heb ik weer noten van het boek. She did it again!

Meer recensies van Sharons Boekenwereld