Wat een heerlijk boek!

O, wauw! Wat heb ik genoten van dit boek. Ik heb regelmatig hardop gelachen, passages aan mijn man voorgelezen (wat zelden voor komt) en soms een traantje weg gepinkt (sinds ik mama ben raken sommige dingen me ineens meer)

Het verhaal is zo fijn geschreven. De personages kwamen tot leven en kregen een gezicht. Ook al had ik een vermoeden hoe het verhaal zou gaan lopen toch zat er voldoende diepgang in en verrassende wendingen dat het niet als oppervlakkig en voorspelbaar voelde.

Ik vind het altijd leuk of ik kan ontdekken waarom een boek een bepaalde titel heeft gekregen en ook bij dit boek was het weer een leuke speurtocht en was het origineel bedacht.

Al met al echt een aanrader voor als je van feelgood houdt, maar niet van dat zoetsappige maar met een flinke scheut pit erin :-) Ik kijk al uit naar deel twee!

Meer recensies van Sharons Boekenwereld