Een kijkje in de bijzondere wereld van de zwangere vrouw & bevallingen

Marlies neemt je mee in een wereld die voor veel jonge vrouwen onbekend is totdat ze zwanger raken. Men is zich er vaak niet van bewust hoe bijzonder het eigenlijk is dat zoveel zwangerschappen en bevallingen voorspoedig verlopen aangezien er op de gehele weg best wat mis kan gaan. Wat ik mooi vind aan het boek is dat de mooie en grappige verhalen verteld worden, maar ook de keerzijde van de medaille. De keren dat het niet goed gaat en hoe ze er dan als verloskundige mee om gaat. Het boek leest heel prettig weg en ik heb een aantal keer hardop moeten lachen om situaties zoals snuffelen aan bepaalde substanties ;-) Ik heb heel veel respect hoe ze keer op keer met de diensten omgaat ook midden in de nacht en dat er eigenlijk niks te plannen valt, want tja baby's komen maar zelden op het afgesproken moment ;-)

Meer recensies van Sharons Boekenwereld