Age gap guardian romance

Marly was Kelvin dankbaar voor haar baantje, want dat zorgde dat ze haar kamer en wat eten kon betalen. Maar natuurlijk wilde hij er wat voor terug, en daar was ze helemaal niet klaar voor. Ze weet dat het bezoekje aan de gynaecologenpraktijk nu noodzakelijk is, maar ze schrikt als haar arts een man blijkt te zijn.

Na Marly’s bezoek in zijn praktijk krijgt Robin haar niet uit zijn hoofd. Marly heeft het duidelijk niet makkelijk en dat maakt dat hij voor haar wil zorgen. Bij een latere, toevallige ontmoeting valt zijn voorstel daartoe niet in goede aarde, maar Robin heeft een persoonlijke reden om haar onder zijn hoede te willen nemen.

“Ergens ben ik trots op mezelf. Ik voel me eindelijk niet meer kapotgemaakt. Misschien ben ik nooit kapot geweest.” Emma Anna

Omdat ik altijd al de jouwe was van Emma Anna is een warm liefdesverhaal met steamy scènes en een age gap.

Emma Anna neemt echt de tijd om haar verhaal en de personages neer te zetten, waardoor er een trage en verwachtingsvolle sfeer ontstaat. Deze opbouw past goed bij de personages en bij wat ze hebben meegemaakt. Als je van vaart en veel activiteit houdt in een boek, dan moet je er misschien even aan wennen, maar je zal al snel ook het gevoel krijgen dat iets anders gewoon niet past bij dit mooie verhaal.

De twee hoofdpersonen zijn fijn om over te lezen en hun karakters raken je hart zachtjes aan. De manier waarop ze met elkaar omgaan is ontzettend respect- en liefdevol opgetekend, en je kan niet anders dan meegaan in de sfeer die van hen afstraalt. Ik kreeg in gedachten een beeld van twee geliefden die met hun gezicht dicht bij elkaar liggen terwijl ze, elkaar net niet aanrakend, op zachte toon met elkaar praten. Voor mij was dat de intimiteit die de personages uitstraalde, en Emma Anna kan dat als geen ander neerzetten.

Omdat ik altijd al de jouwe was is een boek over (rouw)verwerking, de liefde, rust en veiligheid. Emma Anna laat haar verhaal, haar personages en hun liefde groeien door zachtaardigheid en respect, en geeft haar lezers daarmee een boek om bij weg te dromen.

⭐️⭐️⭐️⭐️

Instagram: sheila_hjv_inbooks