De kou kan hartverwarmend zijn!

sheila_hjv_inbooks 02 oktober 2020
Op Jock Row kan je de knapste sporters tegenkomen, dat weet iedere vrouw op de campus. En bijna iedereen is maar wat graag aanwezig op de geweldige feesten die er worden gegeven. Alleen moet je daar misschien niet zo bijdehand doen, of de jongen die met jouw vriendin flirt uitmaken voor leugenaar. Dan loop je natuurlijk ook het risico om te worden verbannen.

Dat heeft hij weer! Waarom laat ze zich niet wegsturen en blijft ze daar gewoon staan? Nu moet hij zelf ook buiten blijven. Heeft ze soms niet door hoe ijskoud het is. Wat moet hij overigens met haar bijdehante opmerkingen? Erger nog, waarom maken ze hem aan het lachen?

“Ik steek mijn kin in de lucht. ‘Je vrienden zijn absurd, wist je dat? Het is niet mijn schuld dat ze niet tegen een grapje kunnen.’
‘Ja, nou, zij hebben besloten dat jij onuitstaanbaar bent. Hij is even stil en kijkt om zich heen. ‘Cockblocker.’ Zijn lach is laag en diep als hij terugdenkt aan die bijnaam. Sara Ney

Die ongemakkelijke start, verandert al snel in een spel waar Scarlett en Rowdy steeds meer van lijken te genieten. Maar wat gebeurt er als de inzet van het spel verandert omdat er gevoelens ontstaan?

Met Jocks 1 - Jock Row toverde Sara Ney een glimlach op mijn gezicht die ook na het lezen maar niet wilde verdwijnen.

In dit boek staat niets meer en niets minder dan de liefde in de spotlights. Normaal gesproken hoop ik op iets spannends of ontroerends dat de romantiek en erotiek aanvult, maar nu hoopte ik eigenlijk alleen maar dat dat wegbleef, omdat ik het goede gevoel dat dit verhaal mij gaf wilde blijven vasthouden.

Scarlett en Rowdy zijn ontzettend grappig en stoer, maar ook kwetsbaar en oprecht. De gesprekken tussen de twee zitten vol humor en sarcasme en hun berichtjes aan elkaar zijn sexy. Deze twee personages zijn gewoon lekker ongecompliceerd en eigenlijk kan je alleen maar verliefd op ze worden.

Sara Ney maakt een verhaal waar, naast de opbloeiende liefde tussen Scarlett en Rowdy, eigenlijk weinig aan is toegevoegd, boeiend en verslavend. Haar stijl is bijzonder vlot en aantrekkelijk en daarmee zuigt ze je echt het verhaal in.

Jocks 1 - Jock Row van Sara Ney is een heerlijk new adult verhaal vol scherpe, komische en erotisch getinte dialogen en met fijne personages die je direct omarmt. Als je zo geniet van een verhaal, moet je het wel 5 sterren geven.

Meer recensies van sheila_hjv_inbooks