Interessant maar kon zeker 200 pagina's korter

Shel Wildvang 21 maart 2020
Whoohoo deze joekel van 750 pagina's uitgelezen! Over het algemeen een interessant boek. Langzaam leer je alle personages kennen en door de uitgebreide beschrijvingen van gebeurtenissen lijkt het of de personages levendig worden. De karaktereigenschappen blijven het hele verhaal staande. Prachtig omschreven hoe Jude zijn vroegere ervaringen een invloed hebben op zijn volwassen leven. Het chronisch psychisch leiden is merkbaar en je begint als lezer te begrijpen hoe iemand bepaalde keuzes maakt. Ik moet wel zeggen dat Jude echt wel heel veel narigheid in zijn leven heeft ervaren. Dit vind ik wel wat overdreven in het verhaal. Het boek had zeker met 200 pagina's minder even goed kunnen zijn. Bepaalde verhaallijnen vind ik wat overbodig (JB). Een boeiend verhaal met spannende stukken. Het einde leek ineens wel vluchtig.

Meer recensies van Shel Wildvang