Heftig en soms diagonaal gelezen

Shiva 11 december 2023
Heb boek Luister net uit. Ik heb vele langdradige delen over Flo diagonaal gelezen. De mooiste stukken vond ik over het leven van de 2 au pairs bij die familie. Men zegt altijd 'toeval bestaat niet' maar het bestaat zeer zeker. Toevallig op de verkeerde plek en tijd heeft vele mensenlevens gekost. Niet alleen bij aanslagen maar ook in het dagelijkse leven. Lopend op straat , op de fiets, in de auto, of gewoon thuis.
Het slot greep me naar de strot. In de media worden bij grote rampen vooral het aantal doden vermeld. Soms ook het aantal gewonden. Hoe kunnen de zwaar gewonden na deze aanslagen verder met hun leven ? Hoe overleef je dat? Niet alleen lichamelijk maar ook psychisch. Diepe zucht.

Meer recensies van Shiva