Vader van verslaafde en schuldgevoel

Sissybaltissen 11 februari 2019
David heeft geprobeerd een boek te schrijven waarin zowel de feiten rondom drugs en onderzoek naar drugs naar voren komen en zijn eigen ervaring met zijn zoon NIC.

De ouders van Nic scheiden als hij nog jong is en dat is een van de redenen die David gebruikt voor zijn eigen schuldgevoelens, als hij en zijn ex vrouw niet waren gescheiden dan.Maar langzaam wordt duidelijk dat dat niet dé reden kan zijn. Er zijn ook heel veel kinderen van ouders die niet gescheiden zijn die aan de drugs zitten, en kinderen van gescheiden ouders die geen drugs gebruiken .David probeert één voor één de redenen voor drugsverslaving te ontrafelen met hulp van artsen en verslavingsdeskundigen en zo uit te zoeken hoe hij NIC het beste kan helpen.

Een erg mooi boek, ben heel benieuwd naar de film en ook naar het boek van Nick.!
Zit je zelf in een gelijk soort situatie kan het boek ook erg confronterend zijn maar ik vondt het ook heel verhelderend en door alle uitleg ben ik dingen toch anders gaan bekijken beter gaan begrijpen.

Meer recensies van Sissybaltissen