prachtig verhaal

Sissybaltissen 05 juli 2018
De jongen in de schaduw is een heel interessant verhaal verteld vanuit Walter over de tweede Wereldoorlog.Het verhaal sprak mij echt heel erg aan en geeft een duidelijk beeld van wat Walter meegemaakt heeft en door de foto s in het boek ging ik me er volledig in inleven. Van mij had het boek nog wel meer mogen vertellen over Walter zijn leven je wordt er zo in meegezogen en ik vondt het zo interessant. Het is een mooi boek met een harde kaft en de cover sprak mij heel erg aan en maakte me nieuwsgierig.Naar mijn idee echt een boek dat je moet lezen en ook zeker voor de jeugd een prachtig leesboek met belangrijke informatie over de oorlogstijd.
Het enigste wat ik jammer vindt is het lettertype maar dat meer omdat mijn zoon dyslectie heeft en door dit lettertype meer moeite heeft het boek te kunnen lezen. Kortom een echte aanrader voor zowel jong en oud.

Meer recensies van Sissybaltissen