mijn beeld van een gevangenis is totaal veranderd door dit boek

Sissybaltissen 11 december 2019
Ik mocht voor het Selfpub Café boeken auteurs lezers van Shirley Pellikaan het boek grand hotel de bajes van Andries Bik lezen.

Ik vindt t echt super fijn en hee beeldend geschreven echt zo n boek waar je zo in zit alsof je er zelf staat al was dat gelukkig niet het geval. Wel vindt ik het ook een echte eye-opener want het lijkt inderdaad wel een hotel gewoon onvoorstelbaar wat een geld er naar een gedetineerde gaat waardoor je soms wel
Het gevoel krijgt dit kan niet waar zijn maar als dit waar is kan ik bij wijze van beter soms daar zitten dan buiten in de harde buitenwereld.
Het boek heeft mijn kijk op de gevangenis wel helemaal veranderd. Ik heb tijdens het lezen dit boek al aan meerdere mensen aanbevolen en dat ga ik de lezers die nog twijfelen ook adviseren t boek is echt een topper om te lezen en ik ben zeer benieuwd naar het tweede deel en wanneer deze uitkomt.

Meer recensies van Sissybaltissen