OMG spannend!

SophieRogmans 22 juni 2022
Dit is echt een enorm spannend boek! Best wel knap van de schrijver, omdat je al lang weet wie het gedaan heeft. Maar toch blader je steeds verder, je wil het niet wegleggen. Heel knap dus.
De hoofdfiguur is de moordenaar en als lezer zit je zegmaar in zijn hoofd. Zeer creepy, om alles met zijn ogen én gedachten te zien. De rechercheurs zijn de tweede hoofdfiguren. Zij moeten ook nog eens vechten tegen hun bazen, en dat maakt het meteen ook zo spannend. Dat je denkt: ja, je had hem bijna, maar door dat geruzie ontsnapt hij toch!
Het einde is gewoon daverend, en dan is het ineens zó stil, dat je er beduust van achter blijft. Dat het echt gebeurd is maakt het nog spannender, ongelofelijk bijna. Ik ben direct gaan googelen, en ja hoor: alles klopt. Wat dat betreft is de verantwoording achterin ook wel indrukwekkend. Al die research, echt knap.
Dit boek komt in mijn persoonlijke top-5 van dit jaar, zeker en vast! Voor iedereen die van true crime faction is: zeker meepakken in verlof!

Meer recensies van SophieRogmans