Knap geschreven

SophieRogmans 30 april 2020
Aan het begin dacht ik echt dat ik het boek weg zou leggen en nooit meer verder zou lezen. Komt ervan als ik eens een keer buiten mijn favoriete genre "Thriller" ga lezen. Het was mij veel te fantasy-achtig, ik kon het amper volgen. Toch doorgelezen en gelukkig vielen toen een aantal puzzelstukken op hun plaats.
Een dorp wordt door een vervloekte heks in de greep gehouden, maar dat alles wel in de moderne tijd met alle denkbare technische snufjes. Olde Heuvelt schrijft met gevoel voor humor, waardoor zelfs het gruwelijke niet te zwaar wordt. Alleen het einde was beduidend minder, voor mij een paar straten te ver en veel teveel fantasy. Als dit horror is ga ik er denkelijk meer van lezen, mijn kijk op het genre is wat veranderd, zeker als Olde Heuvelt het geschreven heeft!

Meer recensies van SophieRogmans