Spannend verhaal!

Truus Heijnen 24 maart 2024
De logé is geschreven door de auteur Nelle Lamarr. Ze woont in Los Angeles en ze werkte jarenlang als producer en schrijver in de televisiewereld. Onder pseudoniemen schreef ze eerder tientallen romans. De logé is haar thrillerdebuut.
Het boek is uitgegeven door uitgeverij de Fontein en is vertaald door Lia Belt.

Wanneer de Britse uitwisselingsstudente Tanya in het gezin van Natalie en Matt komt wonen is er meteen een sterke band tussen Natalie en Tanya. Dochter Paige is helemaal niet blij met Tanya. Tanya lijkt veel op haar overleden zus Anabel en gedraagt zich ook ernaar. Paige en haar broertje Will vertrouwen Tanya voor geen meter en gaan op onderzoek uit. Is Tanya wel wie ze zegt dat ze is?
Ook Natalie gaat steeds meer twijfelen aan Tanya. Zij heeft echter haar eigen geheimen uit het verleden waar ze nog steeds mee worstelt.

Het verhaal is vanaf het begin intrigerend en spannend. Natalie en Paige vertellen het ieder vanuit hun eigen perspectief. Door over hun gedachten en gevoelens te lezen leer je hun goed kennen en leef je met ze mee. Hoofdstuk na hoofdstuk wordt het spannender en wil je doorlezen, mede door de fijne schrijfstijl van Nelle Lamarr. Als je denkt te weten hoe het in mekaar zit word je verrast en blijkt het toch anders te zijn. De plottwist aan het einde is fantastisch en zorgt ervoor dat je het boek met een gevoel van ‘wat heb ik genoten’ dicht doet.

Nelle Lamarr was voor mij een onbekende auteur maar ik heb er een favoriet bij en geef dit boek vijf sterren.

Meer recensies van Truus Heijnen