Een zonnige toekomst

Truus Heijnen 12 oktober 2023
In Een zonnige toekomst staat Robyn centraal. Zij is een vrouw die altijd klaar staat voor iedereen en zichzelf op de laatste plaats zet. Tot het haar toch te veel wordt. Haar ex-man die voor problemen zorgt, haar verwende en veeleisende dochter, haar zoon die liever niet meer in het bedrijf van zijn vader werkt en een vriendin die vreemdgaat. Ze kan het allemaal niet meer aan en wanneer haar oudtante haar uitnodigt om de zomer bij haar in Santa Barbara door te brengen, besluit ze om daar naar toe te gaan. Ze hoopt daar rust te vinden maar dat lukt niet helemaal. Wanneer ze Mason ontmoet krijgt haar leven een andere wending.

Het was voor mij de eerste kennismaking met de auteur Susan Mallery.
Ze heeft een fijne schrijfstijl waardoor het boek gemakkelijk leest.
De karakters in het boek hebben ieder hun eigen foutjes en gebreken maar er is ook sprake van veel liefde en genegenheid.
Het verhaal heeft niet veel diepgang, maar moet dat in een feelgood? Ik denk van niet.
Het is een leuk tussendoortje en fijn om te lezen als je op vakantie bent.

Meer recensies van Truus Heijnen