Liefdevol verhaal

Truus Heijnen 28 november 2023
Vanuit de World of Romance Boekenlounge 2023 mocht ik Wie ik ben zonder jou lezen.
Het boek is uitgegeven door HarperCollins en het is het tweede boek van Susan Muskee. Eerder verscheen haar boek Nooit meer hetzelfde.
De mooie kaft van het boek sprak me meteen aan. In een boekenwinkel zou ik het boek meteen hebben opgepakt. Na het lezen van de achterflap leek me het een mooi en bijzonder verhaal.

Wie ik ben zonder jou is een roman met veel emoties. Rouw, verlies, jezelf opnieuw ontdekken maar ook met humor. Wat goed naar voren komt in het verhaal is dat Joy en Frida klaar staan voor elkaar en elkaar helpen ondanks hun leeftijdsverschil en verschillen in hun karakters. Vriendschap is ontzettend belangrijk.

Susan Muskee heeft een fijne en vlotte schrijfstijl en de verhaallijn is goed opgebouwd.
Doordat het verhaal vanuit het perspectief van Joy en dat van Frida is geschreven, leer je beide goed kennen en leef je met hen mee. Je wil steeds verder lezen om erachter te komen hoe het de twee vrouwen vergaat.

Voor mij was dit de eerste kennismaking met Susan Muskee en die kennismaking is goed bevallen!

Meer recensies van Truus Heijnen