Fijne feelgood

Truus Heijnen 25 april 2023
Voor de Facebookgroep ‘World of Romance Boekenlounge 2023’ mocht ik ‘Zomer aan de kust’ van RaeAnne Thayne lezen. Deze auteur schreef reeds diverse feelgoods maar voor mij was dit het eerste boek dat ik van haar las.

De rode draad in dit boek is een glamping op een landtong in Cape Sanctuary.
Moeder Rosemary wil de droom van haar dochter Lily, die overleden is, voortzetten en wil de glamping redden van de zoon van de huurbaas die de glamping wil opheffen. Dochter Cami is advocaat en zij gaat naar Cape Santuary om haar moeder bij te staan. De andere dochter van Rosemary, Violet, is ook in Cape Santuary. Zij helpt haar moeder met de glamping.
Er komen diverse mannen op het pad van de vrouwen en die zorgen voor nog meer problemen. Zal alles goedkomen?

De hoofdstukken worden verteld vanuit het perspectief van de verschillende betrokkenen. Dat zorgt voor meer diepte in het verhaal en je leert de betreffende persoon goed kennen. Het boek leest gemakkelijk en snel weg. Ik vind dit een fijne feelgood.

Meer recensies van Truus Heijnen