Asgrijs

Ursula Visser 21 december 2023 Auteur
Ik hou van deze serie!

In Asgrijs word ik wederom meegenomen in de wereld van Ash en River (en Lily). Wat goed gedaan is in het begin van het boek, is mij op subtiele wijze herinneren waar de hoofdrolspelers ook al weer gebleven zijn. Dat geeft meteen de ruimte om Ash, River en Lily nóg beter te leren kennen.
Vooral Ash kruipt onder mijn huid, wanneer hij worstelend met zichzelf en wat hem opgedragen is verloren rondloopt. Het juk dat zijn vader op zijn schouders heeft gelegd is niet gemakkelijk af te schudden, hij heeft immers een rol te vervullen; die van goede zoon en goede broer. Dit conflict brengt hem in gevaar.

River is wat dat betreft iets beter af. Voor hem lijkt alles in een positieve stroomversnelling te komen. Eindelijk zijn hij en zijn vrienden er klaar voor om hun plan tot uitvoering te brengen, maar ook de vijand heeft niet stil gezeten...

Meer recensies van Ursula Visser