Zoveel beter dan het eerste deel

Ursula Visser 27 april 2023 Auteur
4,5 sterren.

Het huis van de roos heeft een boekomslag die mooi aansluit met het eerste deel. Vanaf de eerste pagina staat dit verhaal als een huis. Ik volg andere personages dan in het eerste deel en dat is even wennen. Toch zie ik nu meer van de planeet Terra 7 en dat is natuurlijk heel interessant!

De tocht die Conrad en Bridget afleggen, laat een prachtige groei zien tussen de personages en ook in hun eigen ontwikkeling.

Wanneer Conrad beslist om Duncan te laten leven, tegen Bridgets zin, is het een eerste opzet naar een spannend vervolg van de tocht.

Werkelijk genoten van dit boek! Daar waar het eerste deel af en toe haperde, zijn in dit boek de puzzelstukjes naadloos aan elkaar gelegd.

Ieder personage heeft een boeiende verhaallijn. Farrah, Falk, Conrad, Redbot...

Ik wil meer!

Meer recensies van Ursula Visser