Vlinder van Altgarden

Ursula Visser 10 oktober 2023 Auteur
Ik leer Creston in het begin van het boek kennen als een harde werker, een goede vriend en liefhebbende man.
Dan slaat het noodlot toe in de fabriek waar hij werkt en dat ongeluk is een leven veranderende gebeurtenis.

Het verhaal maakt een sprongetje in de toekomst. Creston heeft nu een eigen bedrijfje, zijn hart ligt bij uitvindingen en zijn kunstarm is daar een voorbeeld van. Verslaafd aan pijnstillers komt hij de dag door. Dan krijgt hij de opdracht om samen met een rechercheur (Archibald) een onderzoek uit te voeren, want er is iets mis met het systeem dat Altgarden in de lucht moet houden.

Ik werd meegesleurd in het verhaal, dat kundig in elkaar steekt en me steeds wist te verrassen. De personages zie ik levendig voor me, ook de relatie tussen Archibald en Creston die eerst gespannen is ontwikkelt zich mooi. De vlinders van Altgarden laten van zich horen en dat voegt een extra laag aan in het verhaal!

Het einde is superspannend en het verhaal is mooi afgerond.

Meer recensies van Ursula Visser