Die boekomslag is zo mooi!

Ursula Visser 10 oktober 2023 Auteur
Wat ziet de hardcover er toch prachtig uit! Terwijl ik las, herkende ik elementen van de boekomslag die ook in het verhaal voorkomen.

Genoten van dit verhaal. Blij dat Cathinca besloten heeft om dit verhaal niet op de plank te laten liggen. Vanaf het eerste hoofdstuk werd ik meegenomen door Puck in een wereld die haast magisch leek, maar naarmate zijn vertelling vorderde, steeds duisterder werd.

Ik kon me de personages goed voorstellen, de rommelige kroeg met stamgasten waar Puck zijn verhaal uit de doeken deed róók ik bijna.

De vier windstreken krijgen niet allemaal evenveel aandacht, de focus ligt op Noord en met goede reden: er dreigt gevaar! Dat gevaar blijft het hele boek hangen, maar soms zijn er ook lichtpunten te vinden en dat zorgt voor een mooie balans.

Meer recensies van Ursula Visser