Meer van dit graag, Johan!

Ursula Visser 13 februari 2023 Auteur
4.5 sterren

Ik heb al verschillende boeken van Johan gelezen, maar hij weet me nog steeds te verrassen! Dit boek nam me mee door de ruimte, sprong met enorme stappen door de tijd, terwijl Johan intussen intrige en spanning in elkaar vlocht tot een spannend verhaal.

Even dacht ik halverwege het boek dat het probleem door Angela (het hoofdpersonage) op gelost was, maar dat had ik mis. Johan had een twist voor me in petto die me direct weer op het puntje van mijn stoel liet zitten. Het verhaal kreeg nog meer vaart en Angela kreeg het steeds lastiger.

De techniek om lange reizen te maken is begrijpelijk uitgelegd, ik zag dat goed voor me. Ook de ruimtestations, de ruimteschepen, de pakken en de basis waar de techniek vandaan kwam zit in handige porties verpakt in het verhaal, zodat er nergens sprake is van een infodump.

Meer van dit graag, Johan!

Meer recensies van Ursula Visser