Beetje tam en mak allemaal

veravb 10 mei 2019
Annabel woont tijdelijk in Zwitserland, ze is haar man gevolgd, die werkt als bankier voor de rijken, de echte rijken bedoel ik dan. Waar geld is, is macht en waar macht is, is machtsmisbruik. Op een dag komt hij om het leven bij een vliegtuigongeluk.
Marina is journaliste, verloofd met een rijke man waarvan de vader voor president van de VS gaat. Dus ook een machtig figuur.
Ze is een fraudezaak op het spoor, een zaak die groter is dan alles wat er ooit al geweest is.
De auteur wijdt ons in in de wereld van de banken.

Er mankeerde iets aan dit verhaal, het was me allemaal wat te mak en tam. Niet echt spannend want het was wel duidelijk waar het naar toe ging. Ik had eigenlijk nog een dood spoor naar iets verwacht of een onverwachte wending maar die kwam er niet. Jammer.

Meer recensies van veravb