Heerlijke feelgood!

De recensie verscheen eerder op Veronique's Boekenhoekje!

‘Het yogafestival’ is een verhaal waar ik heel nieuwsgierig naar was. Als je me een beetje kent dan weet je dat ik gek ben op mediteren en dat ik soms ook te vinden ben op mijn yogamatje. Het verhaal maakte mijn verwachtingen helemaal waar. Het is zo’n leuk verhaal!

De cover is schattig en past bij het verhaal. De stijl van Nanda Jorna is fijn en leest lekker vlot. Je merkt dat Nanda ervaring heeft als yogadocente. Ik kreeg zin om naar zo’n festival te gaan!

Ik heb regelmatig hardop gelachen om de situaties van Wies en haar gedachten. Wies is heerlijk nuchter en eigenlijk past ze niet bij het festival, maar langzaam ontwikkelt ze zich op een mooie manier. Ik ben wel benieuwd naar meer. Ik denk dat het er nog meer te vertellen is over Wies en haar vrienden.

Het verhaal is echt feelgood! Zeker als je houdt van yoga dan is dit verhaal een aanrader. Je zult dan veel houdingen e.d. herkennen. Heb je niks met yoga? Dan ga je dit verhaal ook leuk vinden!

Meer recensies van Veronique Janssen