Lezersrecensie

Spannende rollercoaster

Wijna Pronk 09 mei 2024
Ik las Geen weg terug van Marie-José Verweij

Basisschoolleerkracht Walter maakt zich zorgen over Sepp en Mila . Wanneer jeugdzorg zijn zorgen niet deelt , neemt hij het heft in eigen handen en ontvoert hij de tweejarige Mila .
Thuisgekomen raakt hij in paniek en maakt een inschattingsfout die rampzalig eindigt .
Er ontstaat een internationale klopjacht .
Komt Mila weer veilig thuis ?

Mijn leeservaring

Eenmaal begonnen in het boek , laat het zich maar moeilijk wegleggen .
Ik las het in 1 dag uit .
Het verhaal ontrolt zich lezende voort voor je ogen .
Het wordt vertelt vanuit steeds een andere personages zodat je een andere invalshoek op het verhaal krijgt .
De spanning neemt toe naarmate je verder komt .
De wendingen geven het dat beetje extra , zodat je gewoon door blijft lezen .
Alles bij elkaar maakt het een spannend en goed leesbaar boek wat je niet loslaat voordat het uit is .
De twist had ik niet zien aankomen
Wat een goed geschreven boek weer

Het krijgt 5 dikke sterren

Meer recensies van Wijna Pronk