Inkijkje in het leven van een expat

Wijna Pronk 15 juni 2020

Het boek gaat over Stephanie die samen met haar man Lex verhuisd naar Oostenrijk , omdat Lex daar een aanbod voor een baan krijgt aangeboden
Het lijkt Stephanie ook wel een mooie uitdaging om opnieuw te beginnen
Ze huren een appartement in Innsbruck , alweer ze zich moet installeren omdat Lex meteen al druk is met zijn werk

Dan slaat de ontreddering toe voor Stephanie , dit was niet wat ze voor ogen had , ze zouden samen dingen doen en ondernemen

Het valt Stephanie ook niet mee om haar draai te vinden in het stadje waar ze zich niet thuis voelt en evenmin in het appartement

Gaat het Stephanie lukken om haar leven daar weer zin te geven ??
Ik zou zeggen lees het boek , dan kom je erachter

Wat ik er van vond;

Het is een boek wat je zo lekker doorleest , je wilt weten hoe of het verder gaat met Stephanie

Het verhaal neemt je mee naar het Oostenrijkse Innsbruck waar je door de ogen van Stephanie kijkt naar het landschap
Je voelt haar strijd met haarzelf en met Lex

Het lijkt zo mooi om zo`n stap te zetten , maar is het wel zo makkelijk als het lijkt ??
Dat ervaar je middels Stephanie .
Je zit in een vreemde stad met vreemde mensen en een vreemde taal die je niet goed beheerst , dan val in een gat

Het boek is goed geschreven en ook beeldend , je ervaart de onmacht en de ontreddering van Stephanie
Het is een fijn boek waar je wat uurtjes in kan wegglijden

Dank je wel dat ik het mocht lezen Astrid

Meer recensies van Wijna Pronk