Heerlijk!

Yvonne 16 januari 2024
Heb jij gisteren last gehad van Blue Monday? Ik niet want ik mocht dé enemies-to-lovers TikTok-sensatie met de leesclub van Ilona en daardoor had ik geen last van die Blue Monday.

Shay werkt al bijna tien jaar met plezier bij een radiostation in Seattle. Maar de laatste tijd botst ze nogal met haar nieuwe collega Dominic, die net zijn journalistieke opleiding heeft afgerond en ervan overtuigd is dat hij alles weet van radio.

Als de zender een nieuw concept nodig heeft, stelt Shay De Ex Talk voor, waar twee exen live relatieadvies geven aan luisteraars. Tot haar grote frustratie wordt ze echter aangewezen als cohost van de show, met niemand minder dan… Dominic!
Hun scherpe dynamiek is meteen een schot in de roos en al snel verschijnt De Ex Talk in de hitlijsten. Dan beginnen Shay en Dominic voor elkaar te vallen. Betekent dit het begin van iets geweldigs, of het einde van hun carrière?

Wat een heerlijk leuk en origineel verhaal is dit. Het speelt zich af op de radio wat je niet heel vaak tegenkomt in boeken. Het leest lekker weg omdat Rachel een fijne schrijfstijl heeft en zo af en toe komt er een steamy scene voorbij. Shay die voor de verandering ouder is dan Dominic. Kortom een boek met originele kenmerken. Ik heb ook een stuk van het boek geluisterd om wat meer de “radio ervaring” te krijgen en dat is ook zeker aan te raden.

Kortom een heerlijk boek om te lezen. Mijn eerste boek van Rachel maar zeker niet mijn laatste.

Meer recensies van Yvonne