Goed.Beter. Best

Yvonne 15 maart 2023
In Gelukkig in Clover Cottage neemt @christie_barlow je weer mee naar Heartcross. In dit deel wordt het verhaal van Rory en Allie verteld. Rory is de plaatselijke dierenarts uit het dorp en Allie werkt in de pub bij haar ouders. Allie wil graag settelen en Rory wil nog eerst zijn eigen droom achterna gaan.

Goed. Beter. Best. Dat is hoe ik de drie delen van deze serie wil omschrijven. De boeken worden per deel beter als je het mij vraagt. Christie heeft weer een heerlijk verhaal geschreven. Zoals we inmiddels gewend zijn wordt hier ook weer een maatschappelijk onderwerp aangestipt die we niet veel voorbij zien komen in feelgood boeken. Daarnaast blijft Christie ook verassen. De boeken eindigen toch anders dan verwacht. Verfrissend om zo verast te worden.

Het mooie aan deze serie is dat in elk deel het verhaal van een andere dorpsbewoner(s) wordt verteld. De andere personages komen allemaal subtiel voorbij in elk boek. Zo leer je de personages nog steeds beter kennen zonder dat het to much is. Je kunt de delen heel goed afzonderlijk van elkaar lezen maar ik zou je zeker aanraden om gewoon bij deel 1 te beginnen. Je ziet bij veel series dat er een bepaald personages is die in alle delen de hoofdrol heeft. Bij de Love Heart Lane serie wordt in elk deel het verhaal van iemand anders verteld. Erg leuk om zo elke dorpsbewoner beter te leren kennen.

5 sterren

Gelukkig in Clover Cottage is vanaf vandaag (15 maart 2023) te koop! Heb jij het boek al gespot bij jouw boekhandel?

Meer recensies van Yvonne