Heerlijk

Yvonne 30 december 2023
Vlak voor kerst je baan verliezen is alles behalve ideaal maar toch overkomt het Carmen. Het warenhuis waar Carmen werkt moet haar deuren sluiten. Als ze dit aan haar moeder vertelt belt haar moeder hierover met Sofia, de hoogzwangere zus van Carmen. Sofia heeft mogelijk de perfecte oplossing. Een cliƫnt staat op het punt zijn boekwinkel te moeten sluiten en Carmen kan hem helpen nu zij geen baan heeft.

Het vorige boek wat ik van Jenny heb gelezen viel wat tegen maar dat was nu zeker niet aan de orde. Een boek over boeken is altijd goed toch? Al helemaal als Jenny het geschreven heeft EN het over kerst gaat. Tijdens het lezen waan je je echt in de verlichte winkelstraat in Edinburgh. In het boek komen verschillende soorten relaties voorbij, niet alleen een traditionele liefdesrelatie. Jenny heeft een vlotte schrijfstijl dus het boek was zo uitgelezen. Heerlijk. Een echte aanrader wat mij betreft. Tot wanneer lees jij nog kerstboeken?

Er zijn nog wat open eindjes en onbeantwoorde vragen wat mij heel nieuwsgierig maakt naar deel 2.

Een echte aanrader wat mij betreft.
Het kan zijn dat je dit boek al hebt gelezen. Het boek is vorig jaar namelijk al uitgebracht als e-book en nu dus ook als paperback te koop. De vormgeving van het boek is prachtig en in het echt nog mooier dan op de fotos.

Meer recensies van Yvonne