Mooi debuut

Alexandra 30 augustus 2016
Eland is het debuutroman van de Nederlandse schrijver Lykele Muus. Eland is een chronologisch opgebouw verhaal over Daniel, zijn familie, zijn vrienden en zijn leven. Daarnaast loopt er ook nog een andere verhaallijn naast en door het verhaal van Daniel heen. Zonder iets te verklappen, dit is zeer goed gedaan en is zeker niet storend voor het lezen van het boek. Ook de overige personages zijn goed uitgewerkt.
Het verhaal leest zeer prettig en gangbaar. In het boek zijn foto’s toegevoegd wat ik persoonlijk een aanwinst vond.
Een boek waarin ik verder wilde lezen om te zien hoe het de mensen verder zou vergaan en dat ik eigenlijk niet aan de kant wilde leggen. Wat mij betreft zeker een aanrader!

Meer recensies van Alexandra