Geen thriller

Abo2 01 juni 2018
Dochter van het moeras

Dochter van het moeras van Karen Dionne gaat over Helena, en haar ouders. Haar moeder is op 14 jarige leeftijd ontvoerd door haar vader naar een hut in het moeras. Op haar zestiende krijgt ze Helena. Als Helena 12 jaar is weet ze samen met haar moeder te ontsnappen uit het moeras en gaan ze bij haar ouders/grootouders wonen. Als haar leven eindelijk na 20 jaar stabiel is, getrouwd met Stephen en samen 2 dochters heeft ontsnapt haar vader uit de gevangenis. Er zit niets anders op voor Helena om terug naar het moeras te gaan en haar vader te zoeken zodat hij weer terug kan naar de gevangenis.

De cover ziet er prachtig uit, het boek sprak mij enorm aan en had er dan ook heel veel van verwacht.Ik dacht het onderwerp is interessant en het is vast een erg spannend boek. Zeker als er dan ook nog een aanrader van Karen Slaughter op staat . Maar dat viel erg tegen. Ik vond het boek totaal niet spannend,en verdient de titel thriller mijns inziens niet. Het boek is wel prettig geschreven,en leest lekker weg maar de spanning ontbreekt,dat is mij wel tegen gevallen

Meer recensies van Abo2