Licht camera liefde

Abo2 07 juni 2019
het boek heeft een erg vrolijke cover wat uitnodigt tot lezen!
Hope Valentine, de jongste uit een gezin van vier kinderen kan niet wachten tot ze over een paar maanden 16 jaar wordt en zichzelf eindelijk, net als haar broer en zussen, in de spotlights kan zetten.
Als dochter van een filmregisseur en een actrice, weet ze als geen ander hoe je moet omgaan met de pers. Of toch niet?
Omdat Hope nog niet mag deelnemen aan het beroemde leven dat de rest van de familie leidt, is ze vastbesloten eerst maar eens op zoek te gaan naar haar ware liefde. En de sterren beloven haar dat haar grote liefde zich recht onder haar neus bevindt. Ze moet hem alleen nog even tegen het lijf lopen.
Als Hope na een gebeurtenis de benen neemt en in een metro belandt, ontmoet ze haar droomjongen Ze weet het zeker, dit is hem.
Het verhaal wordt verteld vanuit Hope en haar gedachten. dat is wel even wennen,je moet steeds schakelen tussen wat Hope echt denkt,of wat als ze in een film had gespeeld. filmscènes en werkelijkheid door elkaar,
soms vond ik dit irritant en storend,geen idee waarom.
Dat sommige hoofdstukken beginnen met een stukje horoscoop vind ik wel een leuke toevoeging,net als de cactus plaatjes.
Holly Smale heeft een toegankelijke en hilarische schrijfstijl. Hierdoor leest het boek makkelijk weg
De interactie tussen de zussen Hope en Mercy is echt hilarisch.
Mooi begin van een nieuwe serie,en erg benieuwd naar wat er nog gaat komen

Meer recensies van Abo2