Is wraak wel zo zoet?

Anneke Visser 18 augustus 2018
Bij het zien van de mierzoete cover van Mijn zoete wraak van Jane Fallon verwacht je een mierzoet, beetje voorspelbaar verhaal te gaan lezen. Dankzij de titel wordt je nieuwsgierig naar het verhaal.
Het verhaal begint wat oppervlakkig, maar ondanks dat kan je niet meer stoppen als je eenmaal bent begonnen met het lezen van dit boek, je wilt alleen nog maar verder lezen, je wilt weten hoe het verder gaat en wat er is gebeurd. Je wilt weten hoe de hoofdpersoon wraak gaat nemen op haar man en hoe dat zal aflopen. Je moet lachen om de ideeën die ze heeft om wraak te nemen, om hoe ze over bepaalde personen denkt en wat ze communiceert met anderen, je hebt af en toe met haar te doen, ze is soms wat te naïef, ze laat zich soms iets teveel aanpraten, maar dat verdwijnt gelukkig op een gegeven moment als ze weet hoe de vork echt in de steel zit.
Het is een verhaal dat heel vlot wegleest, een verhaal met verrassende wendingen. Steeds als je het gevoel hebt dat je een idee hebt hoe het verhaal gaat lopen, blijkt het toch weer anders te lopen. Is zij wel diegene waar Robert mee vreemdgaat of is het toch een ander of wordt er een rookgordijn opgehangen?

Lees verder op https://surfingann.blogspot.com/2018/08/mijn-zoete-wraak-jane-fallon.html

Meer recensies van Anneke Visser