Een nieuwe auteur dus ook weer volop verwachting en natuurlijk nieuwsgierigheid.
Op pagina 358 kon ik tevreden vaststellen dat het geen slechte keus is geweest. Het is een mix van allerlei ingrediënten waar een goed kloppend verhaal van is gemaakt met sterk neergezette personages.
Spionage, wapenhandel, politiek, corruptie, moord, overspel, romantiek, radioactieve straling... je komt het allemaal tegen en niet op een storende wijze maar op het juiste moment en goede hoeveelheid gedoseerd.

Het boek is goed geschreven, lekker leesbaar met personages die je al snel sympathiek gaat vinden of juist weer niet. Aan het eind wordt alles goed uit de doeken gedaan en blijken sommige mensen niet zo'n zuivere bedoelingen gehad te hebben als je wel zou denken.
En net zoals in een sprookje.......leefden ze hier ook nog lang en gelukkig. Maar dat hebben ze in dit verhaal echt verdiend.

Meer recensies van Cees van Rhienen