Een super goed boek.

Mariella 14 juni 2019
In dit boek maak je kennis met Blum. Blum groeit op in een familie waar de eigen begravenis onderneming centraal staat. Als klein meisje wordt ze al gedwongen om mee te helpen met het opbaren van de lijken.

Vlak na het overlijden van haar ouders ontmoet ze haar man. Nadat hij op brute wijze van de motor wordt gereden gaat Blum op onderzoek uit. Haar man blijkt als agent met een onderzoek bezig te zijn. Het ongeluk blijkt een moord te zijn. Blum besluit op onderzoek uit te gaan en neemt wraak.

Dit doet ze weergaloze wijze. Als lezer moet je een stevige maag hebben. De details die Aichner beschrijft zijn ongekent.

Wat mij betreft mogen er meer boeken vertaald worden (of ik ga ze in het duits lezen)

Meer recensies van Mariella