Fijne kennismaking met Robyn Carr

Renate 18 november 2018 Hebban Team
Het familiefeest is het derde deel in de Sullivan's crossing reeks van Robyn Carr, een deel wat prima los te lezen is
Het was voor mij het eerste boek van Robyn Carr, dat het een derde deel is, daar schrok ik voor het lezen wel even van, maar dat was helemaal niet nodig, je kunt dit boek heel goed los lezen,
Je weet dan niet alles van de familie, maar ze neemt je wel mee in het verhaal van de familie Jones, en over hun aardigheidjes, maar heeft iedereen die niet, alleen soms zijn er personages waarvan ik nog steeds niet snap wat de relatie is met de familie Jones, want daar ben ik nog niet achter, maar dat doet niks af aan het verhaal, je leert het kleine dorpje kennen, de bewoners, je kan je voorstellen hoe het wonen daar is, hoe de familieband is, maar ook wat nou de geheimen van de verschillende leden van de familie zijn, en of het gewoon goed blijft gaan.
Ondanks dat het boek veel personages heeft horen ze wel echt bij elkaar, ook gebeurd er genoeg in het verhaal waardoor de vaart erin blijft en je hoe cliché ook gewoon door blijft lezen., het verhaal heeft geen moment verveeld, wel was het af en toe wat veel voor 1 verhaal, maar het bleef gewoon een leuk verhaal, met leuke personages vol met gedoe.

Dakota is toch wel de hoofdpersoon, hij komt uit dienst en na verschillende omzwervingen besluit hij naar Colorado te gaan, de staat waar hij vandaan komt, leuke aardige man, had wel moeite met zijn naam want ondanks dat ik weet dat Dakota een naam is van 2 staten, dacht ik ook dat Dakota een meisjesnaam was, wat het niet makkelijker maakte dat hij als een blok valt voor Sid (Sidney) wat in mijn hoofd dan weer een jongensnaam was, dit maakte het voor mij af en toe wel lastig om te lezen,
Maar wat waren ze leuk samen, Leuke vrouw ook Sid.
Sierra vond ik ook een heel leuk personage, ze had al zoveel meegemaakt, maar bleef gaan voor wat juist was.

Dit was een zeer aangename kennismaking, heb echt met veel plezier dit boek gelezen, ben nu ook benieuwd naar de vorige verhalen over de familie Jones

Meer recensies van Renate