zoveel meer dan een sprookje

Silke Gorremans 12 november 2017
edit | remove
Review Waarom stond dit boek bijna twee jaar onaangeroerd in mijn kast? Ik zou mezelf hiervoor moeten straffen. Want hemeltje, wat is dit een schitterend verhaal!
Het bevat gewoon alles wat ik van een goed fantasy verhaal verwacht. Prinsessen met ballen aan hun lijf, sterke vrouwelijke personages en vooral sterke vriendschappen! Huurmoordenaars en prinsen die zichzelf voordoen als iets anders. Een intrigerend magie systeem en een prachtige wereld waarbinnen alles zich afspeelt.

The kiss of deception is langst de ene kant een fantastisch eerste deel in een reeks, maar het bevat ook een verhaal op zichzelf. Het is niet zomaar de opbouw voor de rest van de reeks. Hoewel ik nu op hete kolen zit voor de rest van de reeks of wat had je gedacht?

Waarom dan toch geen vijf sterren als ik zo laaiend enthousiast ben? Wel, omdat het boek me niet genoeg greep. Een vijf sterren boek is een boek dat me niet loslaat. Een boek dat zelf in mijn dromen blijft voorbijkomen en waar ik weken na het beeindigen nog altijd mee bezig ben. Een boek waar ik verliefd wordt op de personages en bijna vergeet dat ze niet echt deel uitmaken van mijn leven. En dat deed dit boek net niet... net niet dat zegt genoeg over hoe steengoed het wel niet is he?

Meer recensies van Silke Gorremans