De edele opdracht

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 108 Favoriet 2 Recensies 0

De inspiratiebron voor de #1 Netflix-hit Bridgerton
‘Het antwoord op Downton Abbey, maar vele malen kleuriger en ondeugender.’ De Telegraaf
Londen, 1825. Rijkdom, lust en verraad zijn aan de orde van de dag in negentiende-eeuws Engeland. En de familie Bridgerton staat altijd vooraan.

Hyacinth Bridgerton is zonder twijfel uniek. Waanzinnig slim, schaamteloos gevat en – volgens Gareth St.-Clair – alleen in kleine doses te verdragen. Toch is Gareth elke keer als ze elkaar ontmoeten weer gefascineerd. En dat is niet zijn enige probleem. Zijn vader is van plan het St. Clair-fortuin over de balk te smijten en Gareth staat machteloos. Het enige aanknopingspunt dat hij heeft is een oud dagboek, maar dat is geschreven in het Italiaans en daarmee volkomen abracadabra voor hem.

Gareth vraagt Hyacinth hulp. Samen duiken ze in de mysterieuze tekst, maar wat als de antwoorden niet in het dagboek te vinden zijn, maar tegenover hen aan tafel?

De pers over de Familie Bridgerton serie:

‘Bridgerton is uitstekend binge-materiaal gebaseerd de populaire historische romans van Julia Quinn.’ de Volkskrant

‘Razend populaire kasteelromans.’ **** NRC

‘Je moet de Bridgerton boeken van Julia Quinn gewoon lezen.’ Trouw
‘Julia Quinn is de moderne Jane Austen.’ Seattle Woman

Historische roman (populair)
De familie Bridgerton (7)
Boekerij
06 juli 2021