De verliefde graaf

Rank 101 Gelezen 276 Aan het lezen 11 Wil ik lezen 236 Favoriet 10 Recensies 2
Feelgood Spots 3 Top25's 3   Topics 0

Deel 2 van de verslavende Familie Bridgerton-serie
Binnenkort te zien op Netflix, van de makers van Grey's Anatomy
De acht kinderen van Viscount Bridgerton, Anthony, Benedict, Colin, Daphne, Eloise, Francesca, Gregory en Hyacinth, zetten in het adellijke Londen van begin negentiende eeuw allemaal hun eerste schreden op het pad van de liefde. Maar de zoektocht naar de ware gaat helaas niet altijd over rozen. Zullen de acht broers en zussen een partner kunnen vinden met wie ze hun passie en hartstocht kunnen delen en een mooie toekomst op kunnen bouwen?
De lente van 1814 belooft weer een veelbewogen huwelijksseizoen te worden, maar niet als het aan Anthony Bridgerton ligt. Deze begeerlijke graaf maakt nog geen enkele aanstalten zich te verloven. En waarom zou hij ook? Niemand speelt de onbereikbare vrijgezel beter dan hij… Lady Whistledowns Society Papers, april 1814
Dit keer zitten de roddelbladen ernaast. Anthony Bridgerton heeft niet alleen besloten te trouwen, hij weet zelfs al met wie! Het enige obstakel is zijn aanstaande schoonzus, Kate Sheffield, de meest bemoeizieke vrouw die zich ooit in een Londense balzaal heeft gewaagd.
Wat de societydames ook mogen zeggen, Kate is ervan overtuigd dat Anthony een verschrikkelijke echtgenoot zal zijn. Ze is vastbesloten om haar zus te beschermen. Maar hoe beschermt ze haar eigen hart tegen de invloed van deze verleidelijke graaf?
De pers over de Familie Bridgerton-serie
‘Als je nooit eerder een romanceboek hebt gelezen, begin dan hier.’  The Washington Post
‘Na het lezen van dit boek wil je maar een ding: het direct herlezen.’ Publishers Weekly
‘Quinn vindt het romancegenre opnieuw uit voor de postfeministische generatie. Haar slimme, grappige stijl doet denken aan Bridget Jones.TIME
‘Een slimme, feministische visie op het Engeland van de negentiende eeuw. Quinn toont de glamoureuze, rijke, sexy, en soms eenzame levens van Londens high society.’ Shonda Rhimes, producent van Grey’s Anatomy
‘De Bridgertons zijn zo aardig, aan-trekkelijk, levendig en interessant dat je de pagina’s in wilt kruipen om ze beter te leren kennen.’ NPR

Historische roman (populair)
De familie Bridgerton (2)
Boekerij
09 oktober 2019