Een man van stand

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 108 Favoriet 1 Recensies 0
Feelgood   Topics 0

De inspiratiebron voor de #1 Netflix-hit Bridgerton
‘Het antwoord op Downton Abbey, maar vele malen kleuriger en ondeugender.’ De Telegraaf

Londen, 1827. Rijkdom, lust en verraad zijn aan de orde van de dag in negentiende-eeuws Engeland. En de familie Bridgerton staat altijd vooraan.

Gregory Bridgerton gelooft in ware liefde. Hij is ervan overtuigd dat wanneer hij de vrouw van zijn dromen ontmoet, hij direct zal weten dat zij de ware is. En zo geschiedde. Alleen… bleek de charmante Hermione Watson al verliefd op een ander!

Gelukkig is daar haar pragmatische beste vriendin Lucinda Abernathy, die Hermione koste wat het kost wil behoeden voor een onfortuinlijk huwelijk. Lucinda belooft Gregory dat ze haar vriendin in zijn armen zal drijven. Maar hoe langer ze daarmee bezig is, des te meer raken de twee van elkaar onder de indruk! Helaas is Lucy al verloofd, en is haar oom niet geneigd de verbintenis te verbreken. Hoe zorgt Gregory ervoor dat als het straks tijd is om de bruid te kussen, hij de enige man is die naast Lucinda voor het altaar staat?

Romantiek
Historische roman (populair)
De familie Bridgerton (8)
Boekerij
28 september 2021
28 september 2021

1 keer bewerkt, laatste bewerking door VM van Erp - van Dijk

Reacties op: Een man van stand