De jasmijnzussen

Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0

Heerlijk wegdromen met Corina Bomann

Modefotografe Melanie Sommer is net terug van een werkreis naar Vietnam, het land van haar voorouders, als ze te horen krijgt dat haar verloofde Robert onderweg naar huis een auto-ongeluk heeft gehad en in coma is geraakt. Ten einde raad zoekt ze haar grootmoeder Hanna op.

Hanna merkt hoezeer haar kleindochter met haar lot worstelt en begint voor het eerst iets te vertellen over haar eigen leven. Over haar dramatische jeugd in het exotische Saigon, over het schitterende Berlijn van de jaren twintig en de grote liefde die ze daar vond, over de moeilijke omstandigheden tijdens de oorlog en de nieuwe start die ze daarna maakte als hoedenontwerpster in Parijs. Hanna heeft veel verloren, maar ook oneindig veel gewonnen. Als Melanie dat beseft, heeft ook zij de moed om in de donkerste tijden het licht te zien.

Pers en boekhandelaren

‘Houdt u van de boeken van Lucinda Riley en Santa Montefiore? Dan zult u Corina Bomann zeker waarderen.’ MAX Magazine

‘Fijne lectuur met inhoud.’ NBD Biblion

‘Een perfecte combinatie van historie, drama, romantiek en spanning.’ Chicklit.nl

Meulenhoff Boekerij B.V.
17 augustus 2021