Aanrader

Agnes 19 augustus 2018
Blinde drift vind ik een goed, soms aangrijpend, boek.
De schrijfstijl is goed en nodigt uit om steeds door de lezen.

Als de zwangere Eileen Bright op een snikhete dag met haar zoon Jack en dochtertjes Joy en Merry autopech krijgt, zegt ze tegen de kinderen dat ze hulp gaat halen en dat ze zo terug is.
Als ze na uren nog niet terug is gaan de kinderen haar zoeken.
ze kunnen haar niet vinden en lopen naar huis.

3 jaar later is ze nog niet terug en zorgt Jack alleen voor zijn zusjes.
Niemand mag weten dat hun vader niet meer thuis is, omdat ze dan uit huis geplaatst zullen worden.
Jack raakt bevriend met Louis die hem aan "werk"helpt zodat hij zijn zusjes kan onderhouden.
Jack droomt bijna iedere nacht over zijn moeder.Hij wil weten wie haar vermoord heeft .

Catherine en Adam zijn sinds een paar jaar getrouwd en ze is zwanger.
Beiden verheugen ze zich op de komst van hun eerste kindje.
Adam is voor zijn werk veel van huis.
Langzaamaan ontdekt Catherine dingen uit het verleden van Adam.

Zal Jack de moordenaar van zijn moeder vinden??

Ook de politie probeert de vermissingszaak van Eileen Bright op te lossen, evenals allerlei inbraken en vernielingen.
Werken de politie en Jack samen of probeert ieder het op zijn eigen manier??

Belinda Bauer, geboren in Engeland in 1962, groeide op in Engeland en Zuid-Afrika.
Ze heeft gewerkt als screenwriter en journalist.
Tegenwoordig woont ze in Wales.
Blinde drift is haar 6de boek, waarvan een boek 2 x is uitgegeven met verschillende titels

Meer recensies van Agnes