De Ex talk

Anita de Groot 16 januari 2024
Ik begin het jaar goed, op Blue Monday heb ik een Buddyread met Ilona. Afgelopen jaar heb ik er meerdere mee mogen doen en het is erg leuk om op deze manier een boek te lezen. De Extalk vind ik als titel helemaal top en ook de flaptekst spreekt me enorm aan en samen met een groep dames het boek bespreken. Het leuke is er is altijd wel iemand die iets roept wat ik anders gelezen heb of niet opgeslagen zodat je toch weer anders over het boek denk.
Shay, een 29 jarige dame die op haar 19e haar vader verliest werkt 10 jaar bij de radio als producer. Op haar 29e is zij nog steeds Single als haar moeder weer een vriend heeft en haar beste vriendin solliciteerde naar een baan in een andere staat. Shay voelt zich eenzaam en haar nieuwe collega Dominic is irritant maar heeft ook nog eens zijn Master gehaald en werkt nog maar 4 maanden bij de radiozender maar heeft wel al 3 streepjes voor bij Kent(hun leidinggevende bij de radio).

De ex Talk leest heerlijk, in Shay kon ik me goed verplaatsen en het einde was verrassend. Een Feelgood die zowel Cosy als spicey is maar ook verrassend actueel. Social Media, radio en podcasts een fijne Romance en dat in het mooie Seattle. Ik heb ervan genoten!

Meer recensies van Anita de Groot